20.03.2023. odgojno-obrazovnu skupinu "Jagodice" posjetili su učitelj Miroslav Rabađija i pedagoginja Petra Šiško.
Nakon međusobnog upoznavanja usljedile su aktivnosti rješavanja radnih listića, igre slovima i riječima, grafomotoričke vježbe i za kraj bojanje vlaka u željenim bojama. Učitelja i pedagoginju smo ispratili uz stihove "Čarobne riječi", te dogovorom za ponovni susret u školi.
Opširnije...
Razdoblje fašnika proizlazi iz drevnih vjerovanja da ljudi s određenim ritualima mogu utjecati na prirodu i razvoj događaja. Usvajanje znanja o značenju maskiranja i maškara realizirali smo u vidu razgovora sa slikovnim materijalima doznavši kako fašnik znači da želimo biti netko drugi, da sa svojim maskama tjeramo zle sile i zimu te želimo da dođe proljeće i bude bogata i rodna godina.
Saznali smo u što će se tko maskirati, radili na uređenju naših prostora na temu maškara.
Prakticirali smo timski rad kroz igre u paru, postizanje kompromisnih rješenja (rezanje traka od krep papira po ravnoj liniji, izrada maski od kartonskih tanjura).
Usavršavali finu motoriku, snalažljivost, spretnost ( presavijanje trakica od krep papira u nastanak ukrasnih lanaca).
Glazbeno-plesne minute proveli smo slušajući pjesme o fašniku ( klaun Čupko ).
Proveli smo modeliranje i bojanje vodenim bojama ( maskice od glinamola ).
Crtanjem na temu "Da mi je biti..." u kojem djeca navode: vanzemaljac, spajdermen, cvijet, anđeo, pčela, mušketir, nogometaš... zaokružili smo sklop aktivnosti skupine Jagodice u ovogodišnjoj pripremi za veseli fašenk u vrtiću.
Odgojiteljice Katica i Željka
"Upoznajmo se uvijek s osmijehom, jer osmijeh je početak ljubavi"
Majka Tereza
U odgojno-obrazovnoj skupini "Jagodice" prevladavala je tematika ljubavi, dobrih dijela, i prijateljstva. Kroz mnoge sadržaje i aktivnosti usmjerene na razvoj socio-emocionalnih vještina, govora ( stihovi. Veljača, slikovnica "Zaljubljeni vuk"), preciznosti (izrada licitarskog srca, koje smo ukrasili dječjim izjavama o ljubavi), fine motorike, matematičkih pojmova (veće i manje srce), "Jagodice" su obilježile Valentinovo.
U razgovoru smo uvidjeli da postoje različite vrste ljubavi( majčinska, prijateljska...), ali smo se složili oko jednog- ljubav nas pokreće.
Odgajatelji: Željka i Katica
Društvene igre pružaju mnoge prednosti u području razvoja i odrastanja. U igri puno komuniciramo, pričamo, dajemo savjete jedni drugima, na taj način djeca vježbaju verbalno i emocionalno izražavanje. Usvajaju nove riječi i pojmove čime proširuju vokabular i također, uče slušati druge i prihvaćati tuđe ideje i mišljenja.
Društvene igre aktiviraju niz mentalnih procesa, a učestalim igranjem igara skraćuje se brzina kojom mozak procesuira informacije.
Društvene igre osim što su zabavne one su i edukativne. Djeca će kroz igru usvajati nova znanja i vještine koje će u budućnosti koristiti,
to su: - kako se nositi sa situacijom kad nismo pobjednici
-kako kooperativnom igrom stići do cilja
-upoznati će se s timskim radom
- učiti će se strpljenju i razumijevanju, te osobine su od velike važnosti za razvoj socijalnih vještina.
Odgajateljice: Željka i Katica
Povodom prošlogodišnjeg Dana štednje u skupini "Jagodice" oformljena je štedna kasica koju smo nazvali Mišica. Djeca su vrijedno štedjela tijekom razdoblja važećeg za hrvatsku valutu, a kada je došlo vrijeme za novu valutu, Mišicu smo otvorili, izbrojili ušteđevinu te nakon unaprijed dogovorene suradnje s roditeljima i trgovinom krenuli u kupovinu. Ukupan iznos bio je četrdeset kuna i pedeset i pet lipa. U trgovini smo razmotrili što nam za taj iznos mogu ponuditi pa smo odlučili kupiti svakom djetetu lizalicu i pakete grickalica uvaživši dječje želje.
Upoznavali smo izgled i nazive nove valute te crtali eure i cente.
Odgojiteljice Katica i Željka