Zbog smanjenog broja djece u mjesecu srpnju djeca odgojnih skupina Kockice i Kapljice borave zajedno u jednoj odgojno - obrazovnoj skupini. Djeca zadovoljavaju svoje potrebe za kretanjem, istražuju, izražavaju svoje doživljaje različitim likovnim tehnikama ali i imitativnom igrom, grade, konstruiraju, glume te provode vrijeme u šetnji mjestom i na dječjem igralištu.
Odgojiteljica Tanja
Kockice su u mjesecu lipnju kroz razne ponuđene likovne i glazbene aktivnosti dočekali i obilježili novo godišnje doba LJETO.
Svakodnevno odlaze na dječje igralište gdje se provode tjelesne aktivnosti i igre: „Lovica, skrivača, zaleđene babe....“, a kada vrijeme ne dozvoli u SDB-a izvodimo tjelesne aktivnosti: provlačenja, bacanja papirnate lopte u koš, preskakanje.... Imali smo proslave rođendana gdje smo se naplesali i napjevali, izrađivali krune i čestitke. Svi naši likovni radovi krase nam hodnik i SDB-a.
Odgajateljica Ivana
Svakodnevnim vježbanjem u vrtiću zadovoljava se djetetova potreba za kretanjem i potiče se cjelovit razvoj. Tjelesna tjelovježba ima vrlo pozitivan utjecaj, podiže raspoloženje i vedro ozračje. Svjesni kako je vježbanje bitno za razvoj, svakodnevno provodimo jutarnju tjelovježbu i razne male tjelesne aktivnosti.
Potreban materijal za ove tjelesne aktivnosti je:
- Stolice ili klupica
- Kartonska ili plastična kutija - koš
- Novinski papir – njega izgužvati i oblikovati u loptu
Krečemo s tjelesnim igrama – provlačenje ispod klupe potrbuški i leđno; hodanje po klupi; puzanje po klupi; preskakanje klupe...
- bacanje loptice u koš; nošenje loptice na glavi do koša; nošenje loptice između koljena do koša, nošenje loptice u žlici do koša...
Aktivnosti možete pogledati u galeriji slika.
Odgajateljica Ivana
Zadatci: prepoznavanje i imenovanje osnovnih boja te poticanje razvoja govorne komunikacije.
Tijek aktivnosti:
Prvi dio aktivnosti - složite kolaž papire u osnovnim bojama ( crvena, žuta, plava, zelena) na stol jedan do drugoga i zamolite dijete da iz prostora stavlja predmete na kolaž papir u boji koje je kolaž papir (npr. žuta šalica na žuti kolaž papir). Imenujte boje.
Drugi dio aktivnosti – ponudite djetetu likovnu aktivnost u kojoj će istraživati boje.
Ako dijete poznaje osnovne boje proširite aktivnosti i na ostale boje ( npr. ljubičasta, narančasta, smeđa itd.).
Potreban materijal:
Prvi dio aktivnosti - kolaž papir u osnovnim bojama te razni predmeti u osnovnim bojama koje imate kod kuće.
Drugi dio aktivnosti - papir za tempere ili vodene boje, vodene boje ili tempere, voda, slamčica, zaštita za stol i odjeću.
Umjesto slamčice dijete može crtati kistom.
Odgojiteljica Tanja
Zadatci: Razvoj koordinacije oko-ruka, razvoj govora i bogaćenje rječnika te iznošenje mišljenja.
Tijek aktivnosti: Pročitajte djetetu priču o Koronavirusu koja se nalazi na poveznici: http://www.psiholoska-komora.hr/static/documents/Bok_ovo_je_koronavirus.pdf.
Nakon što pročitate priču postavite djetetu poticajna pitanja npr. Kako se zove virus o kojem ste čitali? Što uzrokuje taj virus? Što sve koristimo kod pranja ruku? Zašto je važno često prati ruke?
Nakon razgovora neka dijete nacrta Koronavirus.
Potreban materijal: bijeli papir, flomasteri ili drvene bojice.
Svoje radove možete nam slati na mail vrtića: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.r
Pripremila odgajateljica Tanja