naslovnaUsklađivanje pokreta očiju i ruku, spretnost, upornost i snalažljivost bila su glavna obilježja ove aktivnosti. Ponavljajući pjesmu Ide, ide patak , u razgovoru kuda se kreću patkice putem do vode za kupanje ( trava ) i što sve putem mogu vidjeti ( druge životinje, cvijeće, djecu koja se igraju na travi, drveće...) došli smo i do pojma gusjenice.

Gusjenica je nastajala provlačenjem špage kroz manje i veće kolutiće naizmjenično ih nizajući. 

Nakon izrade postavili smo ih k patkicama.

Odgojiteljice Katica i Jasna

naslovna 2U ovim toplim i vrućim danima najbolje se osvježava sladoledom. Vezano upravo uz tu osvježavajuću, slatku , djeci omiljenu prehrambenu namirnicu proveli smo niz aktivnosti. Djeca su obogatila i proširila svoje spoznaje o sladoledu kroz različite vrste aktivnosti. Aktivnost na temu sladoleda, započela je poticajnim pitanjima - tko voli sladoled, kakav sladoled voliš, kojeg okusa je tvoj omiljeni sladoled, gdje možemo kupiti sladoled... Djeca su zatim pokazivala kako jedu sladoled, što je rezultiralo smijehom, veselom i vedrom atmosferom. Stihovima o sladoledu obogatili smo rječnik djeteta a u likovnim aktivnostima djeca su izrađivala različite vrste sladoleda: na štapiću, kuglice, kornete. Likovnim radovima djece uredili smo prostor sobe i hodnika.

Odgojiteljice Jasna i Katica

naslovnaKako bi pomogli djetetu da prepozna i izrazi svoje emocije, što je neophodno za njegov zdrav emocionalni razvoj te emocionalnu stabilnost u odrasloj dobi, provodimo aktivnosti s ciljem prepoznavanja emocija. Čitajući slikovnice započeli smo s prepoznavanjem emocija sreće i tuge.

Mimikom lica i pokretima tijela pokazivali smo što radimo kada smo sretni (smijemo se, plešemo, pjevamo...) a što radimo kada smo tužni. (plačemo...). Na plakatu s različitim emocijama, tražili smo sretno i tužno lice a kroz likovni izričaj djeca su nacrtala kako se trenutno osjećaju.

Odgojiteljice Jasna i Katica

naslovnaSmješkići su uspješno izvodili pjevanje teksta i melodije te izvođenje pokreta uz pjesmu Medo bere jagode:

- Medo bere jagode ( sagibanje do poda i oponašanje branja jagoda)

- U široke mjerice ( spojene ruke u velikom krugu ispred tijela)

- Uto idu čauši ( hodanje na mjestu )

- Stane medo plakati ( oponašanje plača trljanjem očiju )

- Tješila ga lisica ( draganje po kosi )

 -Nemoj medo plakati ( niječno mahanje prstom lijevo-desno )

- Ja ću tebi skakati ( poskoci s obje noge na mjestu )

Kako smo doznali i djeca vole jesti fine jagode, a jedno dijete navelo je i njihovu boju - crvenu.

Na presavinuti oblik jagode od kolaža djeca su razvijala finu motoriku prstiju i šake ljepeći sitne točkice kao što ih imaju i prave jagode.

naslovPovodom ovogodišnjeg Dana planeta Zemlje cilj u provođenju aktivnosti u skupini Smješkići bio je jačanje svijesti o pravilnom odnosu prema prirodnom okolišu i zaštiti prirode.

Između lepeze pozitivnih djelovanja spram naše planete odabrali smo temu smanjenja otpada uz slogan Više cvijeća, manje smeća. Smješkići su izradili mnogo procvjetalog drveća pomoću otisaka tempera i zaštitnog papira za umatanje pošiljki. Mnogo raznobojnog cvijeća upotpunili smo bojanjem tulipana pastelama, a samo po jedan spremnik za smeće izradili smo od kartonskih kutija.

Tako smo naglasili važnost očuvanja prirodnih resursa planeta čija je potreba prvi puta naglašena i obilježena 22. travnja 1970. te tako planeta Zemlja slavi svoj 51. rođendan, a Smješkići su joj čestitali i prigodno izrađenim plakatom. 

Odgojiteljice Katica i Jasna

© 2016 Dječji vrtić Bubamara. Sva prava pridržana. Designed by Georg