naslovnaKoliko zimske radosti pružaju veselja, toliko važnosti daje topla zimska odjeća. Imenovali smo je uz neposredan doživljaj i susret s njom.

Kapa, rukavice i čizme djeci su bili poznati pojmovi, a šal i jaknu / kaput još nisu usvojili. Stoga smo iskoristili umjetničke tekstove u kojima se govori o tim odjevnim predmetima. Izrađujući zimsku odjeću neka su djeca otkrila da pomoću bojica mogu ostvariti točkaste tragove uz već poznato izražavanje kružnim linijama. 

Odgojiteljice Katica i Jasna

naslovnaLutke su dragocjeni izvor realizacije dječje mašte i sastavni dio djetetovog života. Sa lutkom dijete proigrava sve što ga okružuje u njegovoj okolini. Lutka pomaže djetetu u njegovom emocionalnom razvoju.

Scenske lutke te gledanje i sudjelovanje u kazališnoj izvedbi potiču kod djeteta njegovo stvaralaštvo , maštu, razvijanje kulturnih i estetskih vrijednosti.

Vrste lutaka: štapne - javajke; ručne - ginjol, zijevalice; lutke na koncima - marionete; plošne -kazalište sjena; prstne; bunraku; gigantske lutke.

Priču o Djedu Mrazu izvodili smo pomoću štapnih lutaka. 

Odgojiteljice Katica i Jasna 

naslovna 2Zima je ove godine razveselila snježnim pahuljama i pružila djeci mogućnost uživanja u zimskim radostima na snijegu Snijeg je bio poticaj za mnoge aktivnosti u našoj skupini. Najveći interes djeca su pokazala za aktivnosti vezane uz omiljenog zimskog lika, snjegovića.

Odgojiteljice: Jasna i Katica

naslovnaTradicija i običaji ispunjavaju nas i bude u nama najljepše osjećaje. Odrasle vraćaju u djetinjstvo, a najmlađi tek otvaraju vrata novih doživljaja. Imenovanje obilježja adventsko-božićnog razdoblja, brojenje, iščekivanje, promicanje dobrote bili su glavni pokretači provođenja aktivnosti u mjesecu prosincu. 

Odgojiteljice Katica i Jasna

naslovnaDjecu je od najranije dobi potrebno poticati na samostalno djelovanje te stjecanje radnih navika ovisno o djetetovoj dobi i mogućnostima. Kada dijete učini nešto samostalno osjećat će se vrijedno i uspješno te će s vremenom izražavati želju za sve većom samostalnošću, da samostalno učini stvari koje su odrasli radili umjesto njega. Samostalnost je usko povezana uz socijalizaciju, samopouzdanje, pozitivnu sliku o sebi, uspješnost i snalažljivost u novim situacijama.

Svakodnevno provodimo čitav niz životno - praktičnih aktivnosti koje se odraslima često čine jednostavne i bezazlene ali djeci rane dobi to je veliki izazov i potrebno je puno truda -osobnim primjerom, verbalnom uputom- kako bi dijete u svakom trenutku znalo i čulo da smo u njegovoj blizini. Za uspješno obavljen zadatak dijete je potrebno i pohvaliti. Ovisno o dobi i mogućnostima djecu potičemo na: donošenje pidžama iz garderobnih ormarića i odlaganje u krevetić, svlačenje/oblačenje, obuvanje/izuvanje, podizanje rukava prije pranja ruku, pranje ruku, uzimanje ubrusa, bacanje ubrusa i ostalog otpada u koš za smeće, pospremanje stolica nakon sjedenja, samostalnost kod objeda - sjedenje za stolom, korištenje pribora za jelo, pospremanje pribora nakon jela, samostalno piti iz šalice, pospremanje igračaka nakon igre, pomaganje odgojiteljima u pripremi poticaja za aktivnost, kod korištenja raznih likovnih tehnika.

Odgojiteljice: Jasna i Katica

© 2016 Dječji vrtić Bubamara. Sva prava pridržana. Designed by Georg