U vrtiću djeca uče surađivati, poštivati jedan drugoga i uljudno se ponašati prema svakome.
Socijalne vještine podrazumijevaju pravila, načine i sposobnosti komunikacije i interakcije sa drugima i svijetom koji nas okružuje. Socijalno kompetentna djeca su ona koja se upuštaju u zadovoljavajuće interakcije i aktivnosti s drugima i kroz to unapređuju svoju osobnu kompetenciju, a da bi do toga došlo , djeca trebaju naučiti regulirati svoje emocije, poštivati pravila grupe, pronalaziti zajednički jezik s drugima, usklađivati svoje ponašanje i dr.
Razvoj odnosa s s vršnjacima i osjećaja povjerenja provodili smo u stihovima "Prijateljstvo" i igrama "Tko se sakrio", "Automobili i vozači".
Odgojiteljice: Katica i Željka
Ples je važan za pravilan tjelesni i psihički razvoj te je jedna od najprimjerenijih aktivnosti u radu s djecom predškolske dobi.
Ples ima estetsku, spoznajnu, komunikativnu, odgojno-obrazovnu, zabavnu i avangardnu funkciju.
U stvaranju plesne aktivnosti za prigodu nastupa na ovogodišnjem Medvenom denu u Đurđevcu odabrali smo dječju skladbu "Medo". Djeca su izražavala svoje ideje prilikom pripreme plesne točke. Sudjelovala su u izradi rekvizita kako bi izvedba bila atraktivna i zanimljiva.
Razvojne zadaće kroz aktivnost plesnog izražavanja bile su:
stjecanje spoznaja o zakonitostima u prirodnom i životinjskom svijetu te blagodati koju nam daje priroda - u ovom slučaju - pčele, med
usklađenost pokreta s melodijom i ritmom glazbene cjeline
pravovremeno reagiranje u određenim dijelovima glazbene cjeline s izvođenjem pokreta
međusobni suradnički odnosi i razvijanje prijateljstva
stvaranje ugodnog, vedrog ozračja i osjećaja zadovoljstva
Hvala poštovanim roditeljima koji su pripremali kostime pčelica i jednog mede kako bi se djeca mogla što potpunije uživjeti u uloge koje smo realizirali nastupajući pred publikom.
Odgojiteljice: Katica i Željka
Najvažnije za razvoj djece- pružiti iskustva motoričkog razvoja; trčanje, skakanje, penjanje... Vrijeme u kojem živimo je statično., što znači da djeca predškolske dobi aktivne igre sve češće zamjenjuju sa sjedenjem ispred računala i televizora.
U vrtiću se nastoji usaditi potreba za vježbanjem i kretanjem. Tako su djeca odgojne skupine "Jagodice" obilježila Svjetski dan pješačenja šetnjom po mjestu, sa različitim ritmom hodanja.
Odgajatelji: Željka i Katica
Povodom obilježavanja Dana meda djeca iz skupine "Jagodice" upoznala su se sa životom pčela, te usvojila nove pojmove (pelud, sače, matica,... koliko pčela živi u košnici, kako pčele "pričaju"..)
Raznim didaktičkim igrama razvijali smo koncentraciju, finu motoriku te logičko zaključivanje. Pročitanom pričom "Priča o pčelama" potičemo svijest o važnosti pčela za okoliš, hranu i ljude.
Odgajateljice: Željka i Katica
Djeca i odgojitelji starije dobne skupine "Jagodice" uređuju prostor sobe i hodnika za nadolazeće svečano otvaranje vrtića. Tema jeseni provlačila se kroz spoznajne aktivnosti, stvaralačke aktivnosti, likovne aktivnosti ( osobito: rezanje škarama , razvijanje fine motorike prstiju, nizanje određenim redoslijedom), glazbene aktivnosti ( pamćenje melodije, teksta, pokreta i usavršavanja pokreta u kolu).
Odgojitelji: Željka i Katica